هرندی: با یک بازی تهاجمی فولاد رو شکست میدیم

هرندی: با یک بازی تهاجمی فولاد رو شکست میدیم




 

 


هرندی: با یک بازی تهاجمی فولاد رو شکست میدیم


تاریخ : پنج شنبه ،
29 تیر 1391

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: با يک بازي هجومي، تيم فوتبال فولاد اهواز را شکست خواهيم داد.


''اميد هرندي'' افزود: من به بازي هجومي اعتقاد دارم و به طور حتم در اولين ديدار داماش که در رشت برگزار مي شود، يک بازي هجومي را به نمايش خواهيم گذاشت.

وي اظهار کرد: در اين مدت حدود يک ماهي که در داماش هستم، کارهاي تاکتيکي و تکنيکي را انجام داديم و بازيکنان نيز آماده برگزاري رقابت هاي ليگ برتر هستند.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان ادامه داد: با توجه به بضاعت مالي که داشتيم، بازيکنان خوبي را جذب کرديم و از همه آنها رضايت دارم و همه بازيکنان جديد بدون حاشيه هستند و اميدوارم که در تيم داماش نيز موفق باشند.

وي خاطرنشان ساخت: در مورد جذب بازيکن، ابتدا سعي کرديم بازيکن هاي بومي را جذب کنيم و در مواردي که با کمبود بازيکن مواجه بوديم، بازيکن هاي غير بومي را جذب کرديم که خوشبختانه اين بازيکنان نيز بسيار با تعصب و پرتلاشند.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان اضافه کرد: به تيمم خوشبين هستم و تيم خوبي داريم و در هر پستي نيز دو بازيکن همسطح داريم و بايد تلاش کنيم تا در اولين ديدار خانگي خود ، با کسب هر سه امتياز زمين مسابقه را ترک کنيم.

هرندي تصريح کرد: البته فولاد اهواز نيز يک تيم خوب و حرفه اي است که از کادر فني و بازيکنان خوبي تشکيل شده ولي ما با توجه به شرايط ميزباني و حمايت تماشاگران، تيم پيروز ميدان خواهيم بود.

تيم هاي فوتبال داماش گيلان و فولاد اهواز در هفته اول از دوازدهمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ برتر کشور، جمعه شب در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم مي روند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل